Fatini Aziz

My photo
a girl which is chasing a dream to be a famous fashion designer and and wedding planner someday. AMIN... i am very outgoing and love to laugh like pontianak. i try to be myself.

ROCKSTAR

majalah remaja

smlm time tgh tangkap baby ada misscall, and

 then dia msg ckp nama dia qistina and dia dari

 majalah remaja and bla bla bla. aku pun pelik lah

 tetibe dia nak ngorat aku . haha, geli je. cakap 

pasal modelling competition, aku actly mcm tak percaya sgt.

 dia push push suruh bg jawapan cepat, tak ke pelik?

 and then aku call lah penat nak taip msg, 

dia taknak pickup. lg aku pelik. haha,  then aku tnya lah

 semua organiser dorg setuju tak, aku ckp nanti 

aku bg keputusan. and then nak tahu apa jd?


qistina: eh takyah, you setuju kan je. hmm and actly qistina tu name perempuan i and koi nama sebenar i. hmm so you setuju? :)



haha! sial gile doh! memang aku bunuh kau koi!

 haha, malu aku tahu? sepak jgk mamat ni kang.

 and thanks bg suprise mcm sial! haha;)

No comments: