Fatini Aziz

My photo
a girl which is chasing a dream to be a famous fashion designer and and wedding planner someday. AMIN... i am very outgoing and love to laugh like pontianak. i try to be myself.

ROCKSTAR

jasmin jamaludin

urghh ni lagi sorg yg suka cari pasal dgn aku. 

di pagi yg hening di dalam class 4 kreatif

mimin: weh kau tahu tak smlm aku mengumpat kau.

me : oh yeke? bagus :)

mimin : haha, mak aku kaki dia merah mcm kene cubit andthen aku tny lah knp dia ckp org zaman dulu dulu  ckp pontianak gigit.

me : then?

mimin : org pontianak tu kawan min name dia fatini, dalam class dia salu cubit org. HAHAHA

me: siall kau!

yea habit aku since masuk saujana aku suka cubit org.

bukan nak sakit kan or what tp aku geram so sape 

dok sebelah aku mmg malang lah. haha.  

No comments: