Fatini Aziz

My photo
a girl which is chasing a dream to be a famous fashion designer and and wedding planner someday. AMIN... i am very outgoing and love to laugh like pontianak. i try to be myself.

ROCKSTAR

padam meja

whole day kne duduk dalam lab, well aku ni kan org tak 

boleh duduk diam. aku amik pemadam atas meja 

tu aku padam meja yg budak budak conteng. 

jasmine: apa kau buat ni tinie?

me: bulan puasa ni kite kne bnyk buat bnde baik.. ( hahaha)

and apa lg fatin ni, dia keluarkan pemadam dia follow aku padam meja sambil mulut dia ckp...

fatin : mesti meja ni nak ckp terima kasih kan sebab kite padam , sama sama meja.

OMG! haha, tak sangka disebabkan paper add math

td kwn aku dah jd tak betul. haha. fatin fatin. knp lah 

pergi ikot jejak langkah aku yg tak betul ni. haha

No comments: