Fatini Aziz

My photo
a girl which is chasing a dream to be a famous fashion designer and and wedding planner someday. AMIN... i am very outgoing and love to laugh like pontianak. i try to be myself.

ROCKSTAR

penatnyaa

haih harini baru ingat nak rehat lah kan tetibe unknown number

call. hello punya hello rupanya abg erry. haha, nak dtg beraya 

kol 3 dia kol pukul 2. what the hell kan? 1 jam dia bg masa 

aku nak prepare semua. mana sempat babe! aku suh dtg 

kol 4. so aku mls masak bnyk masak makaroni jelah.

 alang2 nak habiskan . tibe tibe pasukan rempit pun

betandang lah ke rumah saye, cewahh. haha. rozai ,

rasheed, erry and haziq dorg naik motor huyoooo. haha, 

dorg mkn makaroni tu betambah semua , so apa lg aku

akan buat? of course membangga diri. hihi,

tp semua tak percaya aku yg masak :(( borak borak 

haziq ; weh rumah kau ni 3 tingkat kan?

me : aah knp?

haziq : atas sekali apa? boleh aku tumpang tidur

me : bilik aku lah. knp? bongok!

haziq : kau sorg? tak takot ke?

me : hmm -____-

5minutes later

rasheed : weh kerusi yg patah tu mana *sambil tunjuk port kat meja tu

me : ha? yg patah?

rasheed : kan masa birthday party kau erry patah kan kerusi dia , mana?

me : oh , hahaa. kau ingat aku pun dah lupa. ntah

rasheed : parent kau tak marah , dorg tahu tak?

me : ntah lah. biar jela tak adanya marah. dah lama dah meja tu.

just 5 org dekat meja tu tp mcm dah 10org. haha, thanks

guys dtg and puji makaroni aku. hihi :p

No comments: