Fatini Aziz

My photo
a girl which is chasing a dream to be a famous fashion designer and and wedding planner someday. AMIN... i am very outgoing and love to laugh like pontianak. i try to be myself.

ROCKSTAR

duit duit dimana kau duit

me : mama nak pergi birthday kawan tini tau kejap lg
mama : ain pergi sekali ke ?
ain : aah

10minutes later , mama nak keluar .

me : MAMAMAMAMA! PAPAPAPA nak duit ? hihi
papa : nah .

aku letak atas meja makan rm120, naik siap2 , text dayah semua. andthen aku rasa tak amik duit atas meja . dah confident aku nak keluar rumah . OPPSSS ! lupa amik duit . bile aku smpai kat meja makan......

me : MANE DUIT TINI ATAS NI !!!!! KAK SARI !!!!
kak sari : mana saya tahu dik, saya tak nmpk pun .
me : takkan tak nmpk ? ( muka dah nak makan org )
kak sari : berape dik ?
me : 120

asnawi tgh basuh kerete masuk dgr aku kecoh2 kat dlm . andthen dia ckp dengan kak sari bahasa madura. aku tak phm , mls nak layan.

me : kak sari tolong la cari kan nak cepat ni tahu tak
kak sari : iye dik.

45minutes later , tak jumpa juga, haih bengang betul. mana pergi duit ni ! dah pukul 3 , party start 5 pm. tak boleh jadi ni aku nak juga dtg birthday party dayah !

me : mama , errrrr.
mama : kenapa ?
me : duit tadi hilang , tini letak atas meja .
mama: semua hilang ?
me : yup, dah geledah 1rumah tak jumpa. can i have another 120 ? please. nanti balik tu tini cari la balik.promise.
mama : okay amik dekat kedai, nanti mama call abg osman .

THANK GOD ! I LOVE YOU LA MAMA.

10 p.m . teksi smpai depan rumah , keluar la dua ekor beruk yg comel . haha , aku and ain .

me : eh ade org dtg la
ain : sape ?
me : jap jap intai dulu ........... HA!!! uncle rozidin !
ain : sape tu ?
me : dah name uncle , pakcik i la...

ASSALAMUALAIKUM KUM KUM ! haha.

papa : ha ! baru balik .
me : HIHI , ( salam )
mama : ni baru balik birthday party la
papa : ha ganti 120 ! HAHAHAHA
me : alaaaa
mama : mandi pun bawak duit ?
me : ha ? *blurrr
mama : papa jumpa 120 dalam toilet bilik mama . lupa la tu
me : ha !? yeke ? HAHAHA

YA ALLAH KAU TURUNKAN LAH RAHMAT KEATAS DIRIKU ! nak spm dah ni , pelupa tahap haih tak tahu nak ckp la !

sincerely tinie <3

No comments: