Fatini Aziz

My photo
a girl which is chasing a dream to be a famous fashion designer and and wedding planner someday. AMIN... i am very outgoing and love to laugh like pontianak. i try to be myself.

ROCKSTAR

SITI ROSMIZAH YOU'RE THE BEST




OMG yea aku tahu korg mesti tekejut dgr aku bace novel kan ? so? ingat aku heran ? haha. yea pengakuan tulus dari hati aku mmg tak suka bace novel , tebal nak mampos. tp since siti dtg rumah last month , dia punya semangat gile bace 1 hari 2 novel . HAHA, gila tak gile ? yela rumah aku ni dah mcm kedai buku stock novel mmg belambak aku je tak nk bace.

me : best sgt ke novel ni ?

siti : eh best la bla bla bla.


me: okay fine bak 1
                                                              nak tahu novel ape dia bg ?
tgk pade kulit muka mmg mcm tak best , yela aku mmg dah lame nmpk buku ni kat rak buku tp malas nak sentuh. haha. tp sumpah weh ! best gile menitik air mata doh. hahaha. first novel yg aku bace and novel ni betul2 dah tarik minat aku bace novel . lepas pade tu baru la tgn aku ni begerak cari novel and my second novel is.........




ni pun best gile doh . karya siti rosmizah semua perhhh best gile weh. try la bace . comfirm menangis. btw thanks bukakan pintu hati aku nak belajar and bace buku . ecehhhh. smpai sekarang tak ade lg novel yg boleh tanding 2 novel ni.





No comments: