Fatini Aziz

My photo
a girl which is chasing a dream to be a famous fashion designer and and wedding planner someday. AMIN... i am very outgoing and love to laugh like pontianak. i try to be myself.

ROCKSTAR

GEMPAK movie in December 2011



almaklum la aku kan always tak dtg sekolah semenjak 2 menjak ni . so mmg HOT , COOL story mmg tak tahu la kan . after that terus buat birthday party . dgr cerita dari ain wan patah tgn . so dgn tindakan selanjutnya

me : weh wan patah tgn ?
faris emer : HAHAHAHAHAHA
me : pahal ? aku tny ni -,-
faris emer : aah , dia jatuh TUTTT 
me : OH HAHA

demi nak tahu kebenaran cerita aku dtg la sekolah OMG ! bapak la 1 tgn kene balut .

me : weh tgn kau knp ? gile teruk * sambil ketuk simen tgn dia
wan : kau nak tahu asal ? actly mcm ni masa mula mula tgn aku patah aku baru balik main rugby otw balik tu aku jalan kaki then ada kereta porsche lalu dia langgar aku then aku tejatuh . nak gempak kan lg cerita ni aku angkat kereta tu aku baling dalam longkang .

yasmin : HAHAHAHA
me : -..- ( aku khusyuk dgr dari td ) babi kau ! aku beriya dgr . btw gempak gile cerita kau . bile masuk wayang ?
wan : insyallah hujung tahun 
me : -,- 

No comments: