Fatini Aziz

My photo
a girl which is chasing a dream to be a famous fashion designer and and wedding planner someday. AMIN... i am very outgoing and love to laugh like pontianak. i try to be myself.

ROCKSTAR

moody

WAAAAAAAAAA ! tuition tuition penat nya . but no bad la yela bile paham automatic jd semangat right ? bile dah semangat aku sibuk belajar si anis ni ha plak sibuk tangkap gambar la guna phone sendri takpe juga ni phone aku juga jd mangsa . haih , tibe lah masanya class addmath yg dinanti2 kan . TADAAa dengan tekunnya aku belajar then stop kejap rest . anis tny soalan yg ntah la aku tak boleh nak jwb buat masa sekarang aku rasa mcm ntah terus hilang mood aku . herh aku just ckp " kalau perempuan tu sanggup mengaku dekat semua org yg dia fitnah aku , reka2 cerita psl aku buruk2kan aku dekat semua org yg dia burukkan aku insyallah aku akan maafkan dia " but anis said " yela masing2 ada ego" aku mcm WHAT ?!!! EGO ? EGOKAH AKU SEBAB TAKNAK MAAFKAN BUDAK TU ? even aku penah bg peluang tp siapa buat lahanat ? actly after tuition plan nak lepak dgn anis and joe . aku dah tak ade mood aku text mama soh amik . mlm tu tak boleh tidur asyik terpikir2 je . ssh nak lupakan . aku rasa aku tak ego but yela kite bukan perasan apa yg kite dah buat kan ? so automaticlly aku msg saidah .

me : saidah aku ada something nak tny
saidah : ape ?
me : aku ego ke sb taknak baik dengan ****** ? jujur jela tak payah nak jaga hati aku
saidah : dulu ye aku rasa kau ego but sekarang tak ( yela dulu aku tak pena nak cerita benda sbnar biar la minah tu je burukkan aku . sb aku still pikir dia kwn aku dulu but after minah tu buat taik dekat saidah and anis baru la aku cerita )
me : sure ? takyah la nak jaga hati aku
saidah : sapa yg jaga hati kau ? betul lah ape aku ckp ni

after texting dgn saidah baru la mcm lega sikit hati ni so baru la boleh tidur . herhhh . THANK YOU SAIDAHHHH <3 

No comments: