Fatini Aziz

My photo
a girl which is chasing a dream to be a famous fashion designer and and wedding planner someday. AMIN... i am very outgoing and love to laugh like pontianak. i try to be myself.

ROCKSTAR

nak kene YUS budak NI

haha apa maksod title tu ? YUSNI ! yea anak pakcik yusni ni mmg nak kene dgn aku . alya you ni kan mmg cari pasal la . hilang jugak kaki sebelah esok . nak tahu apa dia buat ?


mimin : tini tini kau nak tahu tak 1 benda ?
me : yea . what ?
mimin : alya kan dia ckp mcm tak pecaya je kau masuk unit uniform PBSM . dia ckp kau nak tolong org kang bukan kau tolong org, org tolong kau .
me : -..- cari pasal ni . 

ni mmg nak kene ni . haih SYAKIR TGK LA AWEK YOU NI !

No comments: