Fatini Aziz

My photo
a girl which is chasing a dream to be a famous fashion designer and and wedding planner someday. AMIN... i am very outgoing and love to laugh like pontianak. i try to be myself.

ROCKSTAR

RMZ

ya allah sepanjang aku kwn dgn dia tak pena dia cerita langsung mak dia ade kedai ni . aku mmg tercari-cari doh kedai belajar menjahit ni . and td after tuition dah bosan mama plak amik lmbt . aku buli la si megat ni soh bwk aku punya fail air . HAHA , sian kau tp dpt upah en ? haaaa belanja ice cream mcd je , hihi . andthen dah tak tahu nk g mana ingat nk g kedai aina rupanya dia dah benti hampeh ! andthen megat tunjuk kedai mak dia masa jalan2 . aku pulak blur mengeja la satu satu . C-L-A-S-S M-E-N-J-A-H-I-T ya allah sumpah tak perasan padahal sebelah studio gig yg aku salu buat event tu je pun -.- . andthen aku tny dia aku nak masuk class tu terus dia bwk jumpa mak dia . awww , HAHA macam nak jumpa bakal mak mentua plak . GILO , then mak dia explain bla bla bla . INTERESTING ! buttttttt ...... masa tak free la :(( dia punya class 6 bulan berturut2 mana sempat :(

untuk sijil kemahiran ( RM1500 )
di ajar from basic semua la ( sesuai untuk aku yg tak pena pegang jarum langsung )

sijil & diploma ( RM 3 500 )
from basic juga but beza dia dlm masa 9-12 bulan . and dpt diploma la .

aku nak tp kak long ckp spm tu dulu dekat rumah pun kau tak belajar . yela , at least aku dah ade basic nanti terus smbung amik bisnes boleh buka butik . hmmmmm , tp betul jugakan aku pun kene focus spm kang jahit ntah kemana spm gulung tikar . TAKNAKKKK !

No comments: