Fatini Aziz

My photo
a girl which is chasing a dream to be a famous fashion designer and and wedding planner someday. AMIN... i am very outgoing and love to laugh like pontianak. i try to be myself.

ROCKSTAR

hari turun kan berat badan


what i dream last night ha ? hurmm ntah la lupa dah , mimpi kawin-kawin kot :p . haha suddenly feel want to jog. tp tkde kawan . terus terlintas ! 

writing message to zura :

nyah jom jogging ptg ni ? aku dtg rumah kau tau ! 

zura respond :

okay , tp tgu kejap aku tk smpai rumah kejap

i was like YEAH ! ayoh menguruskan badan , jogging 5 round babe , FUYOOO :O haha, andthen balik rumah zura ayah dia buat muka tekejut kiteorg jogging . haha 

me : kami ingin menurunkan berat badan tgu hasilnya sebulan ye :D

uncle syed : nak kurus korg minum air ni *air karat

me : eeeee HAHAHAHA

actly masa tgh jog nampak said , awww . haha aku ape lg mulut kat nonstop becakap aku jerit la -.-' andthen said pun dtg la melawat kami dgn skateboard nyaaa *show off . 

Okay dah penat cerita , daaa thanks zura teman aku :D 


No comments: