Fatini Aziz

My photo
a girl which is chasing a dream to be a famous fashion designer and and wedding planner someday. AMIN... i am very outgoing and love to laugh like pontianak. i try to be myself.

ROCKSTAR

show off

wahhhhhhhh HARI BELIA , mari kite beramai-ramai menuju ke sana -.- . nak show off ni korg . haha , masa dekat BELIA , best la . penat mmg penat but aku rasa kite org tak sepenat org yang kne jalan dari hujung ke hujung coz kiteorg naik kereta masuk dlm tu . semua pandang , ayoo malu gile. park dkt seblah stage band perform, aku dgn zura jalan smbil mengilai-gilai. HOHO , tetibee......

akak tidak dikenali : dik dik ( mengah ) berapa umur adik ?
me : ha ? blurr -.-
zura : err 17 (pandang aku)
akak tidak dikenali : adik (tunjuk dkt aku )
me : err same la dgn dia 17 . knp kak ?
akak tidak dikenali : alah akak nak cari model utk impian anggun ni tp nak umur 21 ke atas . okay tkpe thanks
me & zura : ha ?
me : impian anggun eh dia ckp td ? 
zura : aah 
me & zura : SENYUM LEBAR BHAI . bape inci aku pun tkthu -.-'






No comments: