Fatini Aziz

My photo
a girl which is chasing a dream to be a famous fashion designer and and wedding planner someday. AMIN... i am very outgoing and love to laugh like pontianak. i try to be myself.

ROCKSTAR

account class

yeah aku dah bejaya dgn jayanya menjawab semua soalan for chapter kelab dan persatuan . mula-2 yg kunci kira-2 mcm tk reti juga andthen anis explain . thank you sweetie . actly cikgu dah tunjuk kat depan tp aku tk phm . haha

me : anis ( muka sedih dgn bibir )
anis : knp buat muka mcmtu ?
me : ni ni ( tunjuk soalan kunci kira-2 )
anis : blablabla (explain )
me : oh okay okay jap kau tgk aku buat ni
cikgu arif : lah td kan saya dah tunjuk kat depan . (rupanya dia perasan aku tny anis soalan tu -.-' )
me : hihi ( tanyang gigi ) tk phm
ckgu arif : knp tk tny ?
me : saya kan pemalu orgnya nak buat mcm mne 
ckgu arif : (garu kepala )
anis : tini aku salah dgr ke apa ni ? ( evil laugh )

semua gelak. yela nak buat mcm mne dah ckgu tu dpt anak murid pemalu mcm aku ? hahaha *perasan

No comments: