Fatini Aziz

My photo
a girl which is chasing a dream to be a famous fashion designer and and wedding planner someday. AMIN... i am very outgoing and love to laugh like pontianak. i try to be myself.

ROCKSTAR

craziest day


before fasting me , aina , ain , mimi and lukman spend time eating pizza . konon last makan. mcm dah tk boleh makan langsng je -.-' . swear ! i have a lot of fun their . and guys what we do when look at handsome guy ? haha , what a awesome day right . and as usual potpetpopet nonstop. aina story bout something . you want to know ? 

aina : hari tu aku bwk motor then traffic light merah so aku berhenti la kan.
all of us : ( tekun )
aina : then ada mat rempit ni berhenti sebelah aku dgn awek tonggek dkt belakang
me : mana kau tau tu mat rempit ? kau tny dia eh ?
aina : ala kau ni blablabla .
me : ha dah smbung cerita td cpt
aina : then time lampu hijau aku belok kanan , aku pusing belakang je mat rempit tu dah tkde.
all of us : ha ? *garu kepala
me : so ? apa yg pelik je lampu merah or stop hijau jalan. 
lukman : aah , aku ingt mat rempit tu accident ke apa
aina : tak sebenarnya aku dah tkde cerita nk cerita kt korg tu aku cerita psl ni.

ya allah ! haha, what a shit ! aku punya la tekun dgr , haha. seriously kau mmg nk makan kaki aku ! but whatever it is best kan kan . dgn semuanya masuk air . love you <3


No comments: