Fatini Aziz

My photo
a girl which is chasing a dream to be a famous fashion designer and and wedding planner someday. AMIN... i am very outgoing and love to laugh like pontianak. i try to be myself.

ROCKSTAR



apartment 1303, what the hell ! haha. aku,

 aimi, nanaz and aisha went to nanaz house konon 

nak tgk cerita hantu aimi bwk coz excited punya 

pasal cd tu tertgl kat sekolah. haha,

 so tgk jelah cerita ni. makan kite org

 order mak nab's restaurant ;

-nasi goreng idaman
-nasi goreng kampung
-nasi goreng usa
-nasi goreng pataya
-sotong goreng

aku baru suap nasi goreng idaman dalam mulut ha! 

amik kau kepala hantu kelua! haha, apa lg kaum 

wanita akan buat? jerit lah! haha, 

 part yg paling kelaka when salah sorg dari

 dorg yg jatuh dari apartment tu terkene 

tiang semua terngaga but aimi? nak tahu? 

aimie: erngggg! sakit! sakit! (sambil tutp telinge)

aku , nanaz , aisha: ???? HAHAHAHA

aku : aimi dia yg jatuh you plak rasa

before start movie tu aisha lah paling confident

 duduk sorg and muka mcm tak takot, hantu kelua 

je lari duk sebelah aku. HAHAHAHA! kecoh doh,

 gelabah lg . mcm mcm lah jd masa kat sana 

malas nak cerita , rahsia. haha!

 pape pun superb best! rugi alia tak join. 

haha. thanks you guys, even masa tu i

 sedih at least terhibur juga. thanks tau, iloveyou:)

 

No comments: