Fatini Aziz

My photo
a girl which is chasing a dream to be a famous fashion designer and and wedding planner someday. AMIN... i am very outgoing and love to laugh like pontianak. i try to be myself.

ROCKSTAR

puasa

wah wah harini tini baik weh! haha. tiga besahabat bepuasa,

 WOW! haha. even puasa ckp tetap tak boleh stop.

well sp tak knl aku? haha, then penat becakap stop lah

buat homework . aimi and naz tak benti lagi becakap. about?

aimie: org puasa tak boleh korek hidung, korek telinge... (aku potong)

me: kentot dalam air!

aimie and naz : HAHAHA!

me: what? im telling the truth okay

dorg tak stop jgk gelakkan aku, then fatin pusing

belakang coz dorg gelak mcm org kne sampuk.

me: eh fatin betulkan if kentut dalam air batal puasa coz

nanti air masuk ikot bontot ( aimi and naz tak benti gelak )

fatin: aah logik jugak tu

me : ha bagus! kite boleh jd sainstis. ( sambil sep tgn dgn fatin ) .

ala naz if you nak kentot bangun lah dah habis

 masuk balik dalam air ( aku balas coz nak menang jgk! )

naz : HAHAHA, bile masa plak i nak berendam ni?

me : OHHHH! malunya -_-

haha at last aku kalah jgk.

No comments: